tirsdag den 24. januar 2012

Hot dog - i 80/20 ånd


Tror at vores nye 80/20 hotdog både kan vinde hotdogmesterskabet (hvis vi stiller op) og samtidig fryde ganen. Hotdoggen er udviklet efter vores "Fremtidens mad og fremtidens gård" forbillede så den kun indeholder 20% animalsk energi.
Fuldkornsbrød, rødder, græskar, krydderier, hjemmelavet pickles og det bedste af alt.

Sjældent at jeg er stolt af ægte fastfood, men denne her stiller jeg mig gerne frem med. Vi forventer at vegetar/ veganer modellen også snart er klar.
Tak til Thomas Hess der er @ produktchef for din Hotdogenergi!!

Sammen med et skud frisk grøntsagssaft - er man så klar.

2 kommentarer:

SushiStegen sagde ...

jeg gad virkelig godt prøve den. Oksepølse med fire gange smagssnask. Det lyder som noget jeg kan lide. Hvor og hvornår kan man prøve den?

Anonym sagde ...

Uhmm, kunne helt klart også godt fristes :-)

Mange hilsner
Birthe